Zoekmachine Marketing Plan


Zoekmachine Marketing Plan

Zoekmachine-marketing-plan-strategieHet zoekmachine marketing plan is ontwikkeld voor online bedrijven, ondernemingen en organisaties die hun merkbekendeheid, hun omzet/lead generation, de klantenbinding van de huidige website en zoekmachine marketing strategie willen verbeteren.

Het zoekmachine marketing plan omvat een grondige evaluatie van uw huidige website op vlak van de mogelijke omzet en lead generation capaciteit, de zoekmachine marketing strategie en marketingtactieken ten opzichte van de algemene objectieven en doelstellingen van uw onderneming. Dit plan voorziet ook aanbevelingen en implementatiestrategiëen op vlak van website usability, inhoudsontwikkeling, websdesign en zoekmachine marketing.

De vijf componenten behandeld in het zoekmachine marketing plan zijn: Marktanalyse, Zoekmachine Marketing Strategie, Website Analyse & Conversie Optimalisatie, Implementatie Plan & Verbetering.

Marktanalyse Overzicht

De marktanalyse sectie behandelt een analyse van uw activiteit, een SWOT analyse (Strengths, Weaknesses, Opportunitities en Threads) en een online concurrentie analyse.

→ Marktanalyse

De marktanalyse bepaalt marketing trends, marktgrootte, doelgroep, online positionering van uw product, diensten en website.

→ SWOT Analyse

De SWOT analyse bepaalt de troeven en zwaktes van uw producten en diensten, en identificiëert bedreigingen die uw doelen en objectieven hunnen schaden.

→ Online concurrentie analyse

De concurrentie analyse omvat een evaluatie van uw drie belangrijkste concurrenten op vlak van zoekmachine marketing, website design, usability informatie architectuur en conversieratio

→ Online opportuniteiten

We onderzoeken de zoekmachine marketing opprtuniteiten met behulp van het zoekvolume van uw belangrijkste zoektermen en zinsdeelwoorden.

Zoekmachine Marketing Strategie

De zoekmachine marketing strategie behandelt de online perspectieven, de meetbare doelen en objectieven, het budget, dedoelgroep en de huidige zoekmachine visibiliteit en strategie.

Website Usability en Conversie optimalisatie

De website usability en conversie optimalisatie voorziet een evaluatie van uw website inhoud, gebruiksvriendelijkheid, informatie architectuur en conversie capaciteit van uw website.

Implementatie Plan

Gebaseerd op de eerdere bevindingen wordt er een implementatie plan gedefiniëerd met een zoekmachine marketing strategie die een gebalanceerde mix van website inhoud met maximale visibiliteit, conversieratio en ROI omvat.

Verbetering

De uitgevoerde handelingen worden door onze zoekmachine marketingexperts constant geëvalueerd en verbetert met Google Analytics en webstatistieken.

Adviesgesprek Zoekmachine Marketing

De online marketing professsionals van Sempris hebben jaren ervaring in zoekmachine marketing en SEO webdesign. Wij halen zo maximaal rendement uit uw internet visibiliteit.
Voor meer info kunt u ons vrijblijvend contacteren via mail: info@sempris.be
Tel: +32 (0) 11/72.95.30

CONTACTEER ons >>
Andere optimalisatie diensten

Zoekmachine Optimalisatie | SEO Webdesign | Zoekmachine Marketing | SEO Marketing | Google Adwords | Logo Ontwerp | Website Optimalisatie | Google Optimalisatie | Google Marketing | Hoger in Google

Verlofperiodes 2017

Sempris is gesloten van 11/08/2017 t.e.m. 20/08/2017.